פילוח קהלים ואסטרטגיה פרסומית

בכדי להגיע לקהל היעד בצורה הטובה והמהירה ביותר, אנו עושים שימוש בכלים המתקדמים ביותר בשוק ובניסיון הרב שצברנו בעולם הפרסום בכדי להגיע למקסימום תוצאות עבור קהל הלקוחות שלנו. כל קמפיין פרסומי עולה לאחר מחקר שוק וקהלים מפורט והתוויה של אסטרטגיה פרסומית מדוייקת וייחודית עבור בית העסק או הארגון.

ניהול קמפיינים באינטרנט

אנו מומחים בניהול קמפיינים ברשת האינטרנט במגוון רחב של פלטפורמות: גוגל, פייסבוק, רשתות פרסום פרטיות, מנועי חיפוש בעולם, רשתות חברתיות שונות ועוד. עם ניסיון של 12 שנה בניהול קמפיינים, אתם יכולים להיות רגועים, אתם בידיים טובות (-:

שיווק ופרסום לרשויות מקומיות

ניהול מערך הפרסום, השיווק והמיתוג לעשרות רשויות מקומיות בישראל. אנו מתמחים במתן שירותי דיגיטל מתקדמים ומותאמים במיוחד לרשויות מקומיות: ניהול תוכן וערוצי מדיה חברתית, הפקת סרטוני תדמית ותוכן, בניית אתרי אינטרנט נגישים, תכנות CRM וניהול פניות תושבים

עיצוב גרפי ומיתוג עסקי

מיתוג עסקי ועיצוב גרפי על ידי צוות מומחה ובעל ניסיון רב בתחום. עיצוב לפרינט, WEB, בניית דפי נחיתה ממותגים, עיצוב לוגו וחומרים פרסומיים ועוד. עבודת המיתוג שלנו מתחילה באיפיון ומחקר מפורט של קהלי היעד ומטרות בית העסק, בניית שפה מותגית ללקוח, לוגו, אתר אינטרנט ממותג וכדומה.

מעקב וניטור ברשתות חברתיות

בעידן הניו מדיה, ראש הארגון חייב לקבל בזמן אמת את כל המידע הרלוונטי על הארגון בראשו הוא עומד, על מה מדברים, היכן מדברים ומה אפשר לעשות בכדי למנף את זה. ברשות החברה שלנו כלי פילוח, ניטור ומעקב מתקדמים אשר מאפשרים לכם לדעת בזמן אמת את כל מה שקורה ברשתות החברתיות ובמנועי החיפוש.

חברות בקבוצת אבירי המלך



למה אנחנו?

מוסמכים מטעם חברת גוגל

מחזיקים בתג שותף מוסמך של חברת גוגל וחברים בתכנית גוגל פרטנרס

שירות אישי ומהיר

מנהל לקוחות אישי לכל לקוח עם שירות VIP וזמינות 24/7

חשיבה מחוץ לקופסא

כל קמפיין ומהלך שיווקי נעשה לאחר חשיבה מעמיקה, קריאייטיב מושקע ותכנון מחוץ לקופסא

התחייבות לתוצאות

אחרי 12 שנים בעולם הפרסום אנו מחוייבים לתוצאות ולהצלחה של המהלכים השיווקיים שלנו באינטרנט


מעוניינים לקבל פרטים?
השאירו לנו פרטים בטופס למטה
ואנו נחזור אליכם תוך 24 שעות


אבירי המלך בע"מ
רח׳ הנורית 12 בית שאן
טלפון: 073-7526161
פקס: 073-7526161
lvyossi@gmail.com


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.